.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتخابات دهم يكي از پرچالش‌ترين انتخابات كشور است

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران گفت:
انتخابات رياست جمهوري آينده يكي از پرچالش‌ترين و حساس‌ترين انتخابات كشور است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي سپاه قدس گيلان حجت‌الاسلام والمسلمين سعيدي روز يكشنبه در جمع فرماندهان و كاركنان سپاه قدس گيلان، نقش خواص يا نمايندگان مردم در نظام را در انتخابات دهم مورد اشاره قرار داد و گفت:
همه مسوولان نظام بايد با پيروي از ديدگاه‌هاي رهبري حافظ منافع نظام و كشور باشند.

وي در بخش ديگري از سخنانش با انتقاد از برخي شخصيت‌هايي كه همه نقاط قوت و برجسته دولت را نديده مي‌گيرند، گفت: در حالي‌كه رهبر معظم انقلاب بر لزوم حمايت از دولت نهم تاكيد دارد چرا برخي از مسوولان نظام ديدگاه رهبري را در اين زمينه ناديده گرفته و به‌انتقاد از دولت و تخريب آن مي‌پردازند.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينكه دشمنان از سلاحي جديد با عنوان تهاجم فرهنگي براي ضربه زدن به نظام استفاده مي‌كنند، اظهار كرد: همه براي مقابله با اين توطئه‌هاي دشمن به ويژه تهديد نرم بايد بسيج شويم.

حجت‌الاسلام سعيدي در بخش ديگري از سخنانش ياد آورشد: مهمترين رمز پيروزي انقلاب اسلامي وحدت كلمه و همدلي مردم با امام خميني (ره) بود.

وي با تاكيد بر لزوم حفظ وحدت كلمه افزود: بايد قدردان عزت و اقتدار كشور باشيم چرا كه اين استقلال مرهون خون هزاران شهيد والا مقام است.

او با اشاره به ديدگاه رهبر معظم انقلاب بر لزوم حمايت از دولت گفت: رمز پايداري و تداوم انقلاب تبعيت از انديشه‌هاي رهبري است و البته مسوولان كشور نيز بايد ترجمان ديدگاههاي ايشان باشند.

وي از بسيج به عنوان نماد و مظهر انقلاب اسلامي ياد كرد و باتجليل‌از نقش بسيجيان در شكل‌گيري و تداوم انقلاب افزود: اين هفته فرصت مناسبي براي بيان عملكرد و خدمات بسيج به نظام و مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.